May 29, 2010

Fest bilder

Nu kommer lite bilder från festen på Rosenbad igår.
Det var många olympier från Vancover på plats med
respektive och vänner. SOK, regeringen, sponsorer m.m.
var även på plats. Tacka allihopa som deltog för en
trevlig fest!

OS ringarna och de tre kronorna på Stadion.

Inne på Rosenbad hittade vi Jenni Asserholt med sin Rikard.
Jag hittade ganska många av mina lagkamrater på plats,
även alla ledare, kul att så många kom!

Jag och min pojkvän John Rosendal.

Våran målvakt Valentina Lizana med hennes pojkvän
"Slipsen".

Jag fick fotografera våran föredetta förbundskapten Peter
tillsammans med Fredrik Reinfelt. Peter var mkt nöjd.

Allas våran bästa Peter Drugge var på festen med sin fru.
Peter är sjukgymast för OS trupperna, både sommar
och vinter. Han har nog hjälpt de flesta aktiva.

Tittade man närmare så hade han en väldigt fin slips.

Efter någon timme då vi fått i oss mat i form av en vårbuffé
och efterätt med valfri dricka så fick vi äntligen dansa,
älskar att dansa till bra musik. The Husbands spelade bra
covers och sedan kom en hemlig gäst. Micke Syd var dj.

Den hemliga gästen var Måns Zelmerlöv, som stod för
bra underhållning och bra musik. Som inledde med
den stickade OS mössan som blev en succé under OS.

The Husbands med Måns och hans bakrunds dansare på
scenen.

Elisabeth Högberg, skidskytte,med sina skidtjejer höll
stämningen uppe. Vi gick sedan vidare till Cafét en stund
innan jag skjutsade hem de som fick plats i bilen och
sedan åkte jag och John hem till oss.

Kram



2 comments:

  1. Hej!
    Tack själv för en toppen kväll! o faktiskt hade de stängt mjukglassmaskinen!?! hur man nu kan göra de, haha.. Snygg bloggsida! Kram

    ReplyDelete
  2. Vid en snabb anblick var Måns i OS-mössan väldigt lik Petter Northug. Det hade varit en oväntat gäst det :-)

    ReplyDelete