Apr 19, 2012

Off ice


Här följer lite bilder från de två tidigare veckorna i USA och VM.
Bilder utanför isen, lite på vad vi gjorde utöver alla träningar och matcher.

Klara som spelade på hemmaplan (går på UVM College) blev
ofta intervjuad av Dusan å Leffe.

Jag fick mitt favorit bröd, banan bröd, serverat på sängen av min roomie.
Hade dock magkramp på matchen efter av allt bröd, men det var det värt!

Lil A och Big D.

Har ätit helt gudomliga frukostar, bästa va på pre campen i Jay Peak.
Bästa med americansk frukost är all deras frukt.Centrera

Bästa Kent, han ser till så att alla länders matchtröjor är ok på
alla VM och OS turneringar, så vi har setts i 10 år nu.

Vi var på Ben & Jerry´s glassfabrik i Vermont, där de startade
sitt företag.

Tina and I.

Vi har fått shoppa på våra favoritbutiker.

Dream Team gick lös på Abercrombie, mina bästa massörer och Pappa
hade sina happy moment, underbart att få uppleva på plats. De gick
runt som vildingar medans jag strosade runt och luktade på parfym.

Hela min Canadensiska familj med några Damkronor utanför hotellet.
De körde 8 timmar med hela familjen för att träffa mig och få se oss
spela. Det var ett år sedan jag såg dem sist så det var helt underbart
att få träffa dem igen och umgås med mina småbröder. Love you guys!

Klara´s teammates, thanks guys for cheering, Loved it!
Keep up the good work at your workouts!

My dear, miss you!

Anna-Karin går lös på mina ben.

Klara bjöd på världens godaste smoothies.

Klara, Jag och Tina påväg till match.

Brudarna på rummet.

Efter turneringen fick vi gå ut och dansa, minnen.
'Middag med mina vänner, bästa jag vet!

Cinnamon buns var inte dum.

Innan vi flög hem blev det NYC i nån timme.

Gick många blocks och fick känna på pulsen från storstan, me like!

Snabb guidad tur innan, som tjejerna uppskattade, eller?! haha

Helt galen stad, många gula taxi bilar är det med.

Time square.

Sen var det dags att flyga hem till Svedala, träffade världens trevligaste stuart
som bjöd på glass och godis till damen som fick sitta lääängst bak.

Ha en bra torsdag mina läsare / Danni

No comments:

Post a Comment