Jul 24, 2012

Olympic Day # 2

 Mysig promenad längst hamnen i morse, vattnet, båtarna och solen.

 Mysiga små fiskaffärer och rökerier finns nere vid hamnen.

 Full fart i Svandamsparken, här hoppar man längdhopp.

 Jag och Emma tog oss ut och prövade en av sporterna i vattnet.
Jag valde självklart den mindre fina våtdräkten:)

 Det var wakeboard på schemat idag.

 Jag som är badkruka var mest orolig för att hoppa i vattnet.

 Inte för att ta mig upp, det gick galant! Tack för en mycket rolig dag på vattnet gänget!
Någon gång är alltid första gången, alltid lite läskigt men vågar man pröva så är det oftast
kul och man blir modigare.

 Lilla Maja 17 månader red på en ponny för första gången och hon älskade det.

 Full fart bland bågskyttet även idag.

Barnen stod på kö för att få segla och paddla kanot.

Nu hemma för att packa om och ta med klubbor och handskar tills imorgon
då vi får ner ett hockeymål där barn och ungdomar får komma och 
skjuta med mig.

Kram Danni

No comments:

Post a Comment