Jun 7, 2014

Nu är vi på landet och njuter av sol, ren luft, spel och avkoppling. Försöker bli frisk efter två veckors förkylning.


Igår var våra goda grannar över på middag med Svenska gubbar, det gillar vi.


Det blev en paddlingstur till fam. Östlund på dagen.


Nisse skjutsade på barnen i gungorna.


Har haft endel beslutsångest med. Vi gör om badrummet hemma och jag ska välja plattor, inte lätt. Alla tips mottages VARMT. Sen när man har valt plattor så ska man välja ALLT annat, man har gjort lättare saker.


I veckan har vi grillat åt våran blivande sponsor Stavdal och deras kunder Ikano. Fick hjälp av Tina.


Och bästa Nisse, som styrde upp allt bra och såg till att bygg gubbarna fick goda hamburgare. Tack Anna-Lena och Erik!


I veckan anslöt Tina Enström till DIF Dams spelartrupp. Pappa cyklade till Stora Mossen i torsdags för att titta på träningen. Jag ringde upp då jag var nyfiken hur det gick för henne, Valentina och alla andra tjejer. Pappa svarade: Jo de ser bra ut och träningen ser bra ut. Jo du det hände en rolig grej, jag fick en puck på näsan så jag står och torkar blod..
Jag blev super orolig och frågade vem som sköt, då var det vår kära vän Tina som sköt min kära Pappa på näsan.


Det blev 12 stygn och en bruten näsa för Pappa Hasse. Önskar det var jag istället men glad att du är hård som sten. 


Tina kör teknik med tjejerna och Stormen utanför Globen. 


Jag och min fästman fick gå på ett så fint och roligt bröllop i helgen.


Linnéa och Ante gifte sig på Såstaholms Slott.


Jag, fru Engqvist och fina Jessika fick dansa med gänget hela kvällen och natten.


Här kommer min favorit smoothie just nu:
4 apelsiner
2 päron
En liten bit färsk ingefära
Några isbitar

Mixa allt och häll upp i två stora glas eller ta med dig i en flaska.


Kram Danni

No comments:

Post a Comment