Aug 27, 2012

Halmstad Arena


Jag pratar ofta om att om man vill utveckla sig själv, gäller inom vad som helst, så måste man kliva ur sin bekväma zon. För mig som ishockeyspelare så utvecklas jag som mest om jag tränar på en nivå som är högre än vad som är bekvämt, där jag får ta i maximalt hela tiden. Det är där som jag kommer utvecklas som mest och det är det jag vill.


Ikväll var det isträning med Halmstads J20 killar, det va riktigt kul och jag fick utmana mig själv och killarna hela träningen.


Min "Bunga Pad" som jag fått låna ser till att jag inte får lika mycket tryck på min vrist. Det är en nylon strumpa med silikon i som gör att trycket från skridskon fördelas, hur bra som helst.

Nu är det dags att plugga lite innan det är läggdags, ny dag imorgon. Imorgon står det avancerad styrketräning på schemat. 

Kram Danni

No comments:

Post a Comment