Sep 22, 2013

Karlstad

Idag och imorgon är det jobb i Karlstad som gäller. Resport Trophy, hoppas jag får träffa massa vänner och dela ut massa Bauer armband till alla som gillar våran Facebook sida. Lite bilder från veckan: 


Jobbade i Hallsberg i helgen och hade tryckt in Idrottsvägen på gps'n. Kom fram till detta och skickade en bild på rinken till min kollega Patrik och skrev att jag var framme :) Lämnade denna rink för att komma till.. 


..rätt rink i Hallsberg. En Team dag sär alla spelare i klubben fick testa våra produkter på is. 


Förra söndagen skulle vi spelat match på kvällen men den vart inställd. Jag och tjejerna var super laddade men det fick bli träning istället, bjöd in Bröderna Tude, Steven och Jimmy. Nisse och barnen var också på is.


Jag gick på is med Nisse och hans två underbara busfrön i tisdags. Så härligt att se Melvin och de andra killarna i laget fulla av energi, åka runt och le på isen. Bra jobbar Jeppe och Nisse som ledare för dem! 


Lunchgolf med min fästman och Steven, jag har några år kvar innan jag slår som dem, kul med massa bra tips, tack killar!!


Igår, fredag, var det en ledig dag. Vi sov ut, åt massa frukost, åkte in till stan, åt lunch med vänner, träffade massa gamla vänner på stan och tittade på ringar. Nu vet vi vad vi vill ha och väntar på prisförslag från 2 olika juwelerare. En i stan i Stockholm och hos min juwelerare i Canada.
 http://www.heavymetaldesign.com/


Fys, Is och lagmöte igår kväll. Lite anteckningar ifrån gårdagens lagmöte, spännande, tror vi kan leva up till det vi planerat. 


Hittade en fin bild på Nisse ifrån hans tid i Pittsburg.

Nu jobb! 

Kram Danni

No comments:

Post a Comment