Sep 12, 2013

Vilse



Då har jag gjort det, åkt vilse från Luleå och hamnat i Boden. Åkt vilse i Piteå och checkat in på fel hotell, allt på samma dag. Men kul hade vi, visst Pilla?! 


Piteå Hockey.


Tre nyvakna tjejer innan isträningen med Piteås killar imorse, jag, Pilla och Emma. F-n va kul det va att se er på is igen, så duktiga! 


Sen var det dags att hälsa på och jobba uppe på Team Sportia i stan hos Peter och Robin. Rebecka kom och hälsade på och gav mig en förlovningspresent, va gulligt! Glad jag blir när jag får paket!


Fick en bok om vänskap, tack Stenhög!

Nu rullar bilen hem mot min fästman, får sova några timmar hemma innan flyget till Trollhättan imorgon bitti. Olympic Day gästar Trollhättan imorgon fredag och på lördag på Edsborgs IP. På fredagen är det barn från tre olika skolor som dår testa de olika sporterna. På lördagen däremot kommer det att vara ”öppet hus” på Edsborgs IP då alla barn från Trollhättan är välkomna. Kl.11-15 är det öppet. Ett litet invigningsprogram kl.12 och sedan lite intervjuer etc under dagen.

Kram Danni 

No comments:

Post a Comment