Aug 12, 2010

Draft inatt

Nu ikväll skall jag sitta uppe och få reda på vilket lag jag kommer hamna i till kommande säsong. Det är den första draften någonsin i damernas hockey historia ikväll 7pm (ett inatt svensk tid)i Toronto. Draften kommer ske vid Hockey Hall of Fame i Toronto.

Kommer bli spännande och se vilket lag jag hamnar i, men framförallt vilka medspelare som jag få. Nu hoppas jag på det bästa! Jag har en man som representerar mig på draften och som kommer hålla kontakt med mig via datorn, kul!!!

Danni

6 comments:

  1. Lycka till! Jag packar för fullt till hockelägret i Toronto, åker i morgon. Hälsningar Ingeborg

    ReplyDelete
  2. kul att du hade ik Graip lägret. Jag va i gruppen som hade rebeliontröjor och bodde på skolan.Hoppas du hamnar i ett roligt lag. Lycka till. Hälsningar Erik

    ReplyDelete
  3. hejsan
    visste inte om mina tidigare kommentarer kommit in. ville bara säga att det är kul att få läsa om din vardag och att jag hoppas att du får det bra i kanada. jag åker själv till kanada imorgon och är borta i två veckor på ett tjejhockeyläger i toronto. jag hoppas bara att jag inte kliver på fel flyg eller något sånt när jag mellanlandar på island.
    hälsningar ingeborg

    ReplyDelete
  4. Hej Erik!
    Va kul att du tycker det, jag hade jätte kul!

    Hej Ingeborg!
    Lycka till!! Va kul!! Vilken arena kommer ni ha lägret i? Vart i Toronto kommer du bo?

    Kram Danni

    ReplyDelete
  5. vad kul då men jag är den dära killen från njurunda hockey camp så ditt nummer??

    ReplyDelete