Aug 16, 2010

Ny vecka

Blev draftad till Burlington i torsdags natt. Burlington ligger ligger sydväst om Toronto, ca 45 min med bil beroende på trafiken. Det är hundratals frågor som jag funderar över och vill ha svar på. Coachen skall ringa idag så förhoppningsvis får jag svar på de mesta.

Kom hem från Njurunda i fredags och fick träffa John igen, känndes jätte bra. Vi har umgåtts med våra familjer och våra vänner. Det betyder mest för mig. Om inte alla i min närhet skulle må bra så skulle jag inte kunna prioritera ishockeyn. Alla ni i min närhet har en stor plats i mitt hjärta, Älskar er!

Nu har jag två veckor på mig att få ihop pengar så jag kan åka, allt är inte klart. Måste få en lite mer sponsorpengar. Skall få information om mitt boende i Canada med. Ikväll är det hård träning med Martina som gäller, hoppas jag tar mig igenom det!

Här har ni en bra film från förra säsongen, ni måste titta!
www.bravehart.se/aik/


Kram Danni

2 comments:

  1. Ett stort LYCKA TILL önskar Kenth'a & Lissan

    ReplyDelete
  2. Tusen Tack Kentha & Lissan! Se till att följa mig på bloggen och killarna på Hovet i vinter! Ta hand om er Kram Danni

    ReplyDelete