Dec 9, 2012

Gameday

Idag är det sista serie matchen för december och 2012. Vi möter ett mindre tufft motstånd och det krävs mer av oss/mig när det gäller att ladda för denna match. För mig kommer det per automatik när det är ett bra motstånd som står på andra blålinjen, men idag ska jag ladda och fokusera på varje byte. Har lovar att göra minst tre poäng så håll utkik här kl 18.15. Där visar de matchen online. Endast statistik.


Igår var det utflykt på schemat, Locarno, riktigt fint! Ligger ca 30 min från Lugano. Jag njöt av sol och blå himmel. Även av alla de fina palmerna som fanns runt sjön.






Tjejerna kollade utsikten och testade kikaren.


 Vi gick på stan och njöt av julstämningen.


Blev bjuden på glögg och tittade på alla som åkte skridskor på isbanan som de hade byggt upp på torget. Dags att komma in i julstämningen här borta innan jag kommer hem till Sverige i jul, längtar! Julen betyder mycket för mig. Att få träffa familjen, min pojkvän, mina underbara vänner hemma i Sverige. Blir extra speciellt när man bor utomlands och inte ser dem så ofta som jag önskade, men det positiva är att man tar vara på stunderna och uppskattar dem mer. Jag är tacksam för det jag har och mest för att mina nära och kära håller sig hela och friska. Ses snart Sverige!!!




Kom lite snö här för någon dag sedan, vår tennisbana var täckt med snö för en dag. Nu är det borta igen.

Kram Danni

No comments:

Post a Comment