Dec 26, 2013

Idag var det full rulle sedan imorse. Efter lunch åkte vi in till kontoret å packade bilen. Barnen var med å en liten tjej hittade Guldhjälmen på kontoret och satte på sig den direkt. 


En superböjd Evelina på jobbet idag.


Sen åkte jag och jobbade på Globen och tog hand om barnen som ville spela och svarade på föräldrarnas frågor om utrustning.


Melvin och Nisse spelade spel.


Evelina och Tindra ville ha ansiktsmålning och lekte med varandra. 


Först på Globen idag inför AIK-Leksand. Tror det kan ha varit hennes första gång på Globen. 


Igår gjorde vi av med lite kalorier på gymmet. Jag och Nisse har bra träningsvärk i kroppen idag, mer väntar imorgon.


Tack Sandra och Gustav för allt! 


På julafton var vi hemma hos kusinerna i Tyresö. Erik, Anna och Maja delade ut julklapparna. 


Hela släkten, så kul att träffa er alla igen. Längtar tills i sommar då vi ses igen.


Sandra hade såklart de bästa rimmen på sina paket. Farmor va minst lika bra men Ninna du måste träna. Du har gjort stora framsteg från förra året:) Vi fortsätter i den riktningen, din kärleksförklaring till Erik va bäst! 


Alla samlas runt maten.


Sandra, Alex, Fredde och Anna är fokuserade. 


Julafton började på bästa sett. Vi spelade hockey på vallen med killarna och tjejerna. 


Hela ligan på isen. Så kul! 


Regnet hindrade oss inte. Malkin, Crosby och massa Ekman var på isen.


Mina favoriter! Evelina och Johanna stannade hemma, vi åkte hem till dem efter hockeyn och delade ut barnens presenter. Tack tjejer för mitt fina halsband! Sen åkte de alla fyra till kusinerna och jag åkte vidare till Tyresö till mina kusiner.


Förra helgen var jag och jobbade på Team Sportia i Gävle. Här skriver Brynäs spelarna autografer till barnen.


Thank you Fran for this picture, miss you guys! See you in Toronto in januari, can't wait! 


I fredags var vi på Familjemiddag hos våra favoriter Tude.


Pappa-dotter mys med chips å dipp.


Finaste Kerstin gjorde chokladsås med barnen i köket.


Sen satt de och fick dekorera varsin sida på pepparkakshuset. Lite godis åkte rätt ner i magen.

Nu sovdags innan det är dags att gå upp och åka till jobbet. Imorgon åker jag ner till Malmö och jobbar på junior VM.

Kram Danni






No comments:

Post a Comment