Jul 31, 2010

Bästa killarna

Tack för en underbar vecka killar! Jag har delat med mig
av mina kunskaper och erfarenheter men fått tillbaka
dubbelt upp! Ni har kämpat och delat med er av eran glädje
och jag önskar er all lycka till med att nå era drömmar!
Vill också att alla föräldrar ska veta hur viktiga ni är
för era barn, fortsätt supporta och hejja på dem, ni är
guld värda!

Jag kom hem till Stockholm igår eftermiddag, flygningen
gick snabbt bara 35 min från Visby till Bromma. Känndes
som 5 min då jag somnade vid starten och vaknade vid
landning.

Fick bara ha ett kolli på planet då jag hade två så fick jag
hjälp av en man som tog en av mina två väskor, tack
Stefan! Mickan hämtade mig och så åkte vi och shoppade
lite och sedan åt vi ute med Mamma och John.


















































5 comments:

  1. Vi tackar dej för en helt underbar hockeyvecka. Lillkillen har varit heltslut på kvällen men vid väckning har han studsat upp och dragit till hallen med ett leende, för Danni och de andra var där och skulle lära honnom nya saker:)
    Vi önskar dej LYCKA TILL med din hockeysatsning
    Kram från Casper med familj

    ReplyDelete
  2. Hej på er!
    Blir så glad när jag läser det ni skrivit. Tusen tack för att ni berättar det lilla till mig, det betyder så mycket! Hälsa Casper så jätte mycket, vi hade en jätte rolig vecka tillsammans. Lycka till med hockeyn Casper!
    Kram Danni

    ReplyDelete
  3. Hälsningar och många tack från Gotland!

    Hej!
    Tusen tack för ditt engagemang Danijela! Du är guld värd!
    David var en trött kämpe i fredags och var så nöjd med hela veckan!

    Lycka till!
    önskar Familjen Hermansson i Gothem

    www.botvalde.com

    ReplyDelete
  4. Stort tack för en mycket givande vecka. Eric har lärt sig massor och fått inspiration att fortsätta med hockeyn. Han vet redan nu att han vill åka på sommarhockeyskola igen nästa sommar.
    Eric skickar en kram och lycka till!

    ReplyDelete
  5. Till Jessica & Mari!
    Tack för era fina inlägg! Glad att jag fick jobba med killarna i en vecka, det gav mig många härliga minnen. Jag hoppas vi ses nästa sommar igen. Hälsa killarna så mycket från mig!
    Kramar Danni

    ReplyDelete