Apr 19, 2011

Some pics

I will take this in Swedish:

Jag i min fina matchtröja.

Samling på isen på träningen.

SVTs kameraman Fredrik filmar träningarna & det mesta
som händer runt i kring och Agnes intervjuar oss tjejer & ledare.

Glad tjej under träningen.

Blåa femman sätter press på Valentina i mål.


Valle har den pucken.


Är man rockies så är man, ledarna har det tufft varje dag

de kommer ner på hallen. Ibland är sängarna borta på

deras hotellrum med..

Min plats i omklädningsrummet innan match.



Min klubba efter rysslands matchen, den ser helt sliten ut,

knappt någon tejp kvar.


Mina underbara vänner var på plats för att hejja fram oss

till de två första segrarna. Peter, Petra, Fanny & Filippa.

Mina små favorit tjejer som jag lärde åka skridskor när de

var 2 & 3år gamla, nu är ni så stora och fina!! Tack för att

ni kom, betyder jätte mycket!

Så här kan det se ut på mitt & Tinas rum, massa

trevligt sällskap.


Lite uppvärmning med fotboll idag innan träningen i

25 graders värme.


Tina in action med Anna, Linnéa och Kim.


Preparing for tomorrows game (wednesday) against USA at 8pm.

Watch the stats online or on Swedish tv,SVT.


Danni

2 comments:

  1. Bonne chance Danijela
    Une médaille pour la Suède.

    Charles
    (Canadian supporteur)

    ReplyDelete
  2. Good luck against the US today, Danni! I know you won't hold anything back!

    By the way, would love to see you on twitter. :)

    Carm

    ReplyDelete