Jul 31, 2011

My week

Jordgubbar, en av mina favoriter!

Både Mamma å Pappa gjort blåbärs paj till mig i veckan, så gott med vaniljsås till!!

Flygit hem till Stockholm från Skåne.

Fått mina nya skridskor och värmt dem på Goal Hockey Shop,
så nu sitter de bra på foten. Nu fattas bara en åkyta innan jag
kan gå på is med dem.

Mina APX inne i ugnen..

Jag med min Bästa Mamma Vera.
Lilla Syster Sandra, Pappa å Jag är redo för..

..att åka lite vattenskoter!!! Så j-vla kul vi hade. En sån
skulle man vilja ha. Sandra höll i sig för kung och fosterland,
vi gasade på rätt bra och hoppade en del. Längtar tills nästa
gång jag får åka!!
Vi hälsade på utanför Drottningholm. Här är Pappa på
skotern.

Grillning hos mina nära å kära. Tobbe, Karin, Marie och Daniel.
Så mysigt att sitta ute på sommarkvällarna, äta grillat å
sitta å prata å skratta å böja kapsyler, visst Daniel?!! =)

I fredags blev det en dagsutflykt till Sandhamn ute i Stockholms
skärgård. Vi tog med oss massa gott och mös hela dagen.

Här sitter vi på bryggan å njuter av solen.

Tack tjejer för en Underbar dag med massa gott!!

En liten löprunda å hopp efter massa god mat.

Vi hjälpte Karin att bygga lite kök, jag var assistent åt en gentleman
å snickare..

Idag var jag på en liten föreläsning om mental träning
med Andreas Öhgren och Cecilia Duberg. Blivande NHL
spelare och jag lyssnade och tog in all intressant information.

http://www.andreaspt.se/about/bloggen


Nu väntar match på Råsunda, AIK-Elfsborg, sushi och trevligt
sällskap. Imorgon åker jag med Damkronorna till Gotland,Slite,
för ett träningsläger i en vecka. Sen är det 2 veckor i Slovakien
på träningsläger och sista veckan i augusti är jag i Canada och
jobbar på en hockey skola. I september flyttar jag ifrån Sverige igen
för en säsong.

Ta vara på varje dag, det gör jag!

Danni

No comments:

Post a Comment