Jun 21, 2012

I bussen

Nu sitter jag och Mamma på bussen ner till Öland och finaste Byxelkrok. Vi har gjort iordning massa gott att äta till bussfärden. Jag har bakat eget bröd och gjort goda mackor och fruktsallad och Mamma har bakat burek, serbisk paj som jag älskar. Nu har vi kommit till Söderköping och det rullar på. Solen skiner utanför fönstret och jag sitter och lyssnar pålugn å skön musik och Mamma bläddrar i en tidning. Jag sitter å tittar ut genom fönstret å tänker på allt möjligt. Vi hafe en trevlig kväll i stan igår. Jag var på mysig middag med min syster inne i stan på Vapiano. Vi var jätte hungriga och beställde varsin pastarätt. Tillsammans med bröd, varsin alkoholfri jordgubbsdrink och massa tjejsnack var det en grym middag! Sen gick vi vidare till mina vänner för att säga hej och det blev många skratt in på småtimmarna i våran huvudstad. Sitter å småskrattar för mig själv när jag tänker på vad några av killarna i sällskapet sa eller frågade mig. En av herrarna frågade om jag var 21år, om jag var lesbisk för att jag inte hade en kille och undrade också om jag var gravid för att jag tackade nej till alkohol, haha..Svar 1: Jag är snart 28år, fyller den 26sep. 2.Jag gillar killar. 3:Jag är inte gravid, inte än. Älskar barn så det blir nog inte först förens om nåt år. Vet redan vad jag ska ha för barnvagn:) Nu är det lunchrast, kör försiktigt till alla midsommarfiranden mina vänner!!! Kram Danni

No comments:

Post a Comment