Jun 4, 2012

Love my new ring


Bästa Corrie Aasen i Winnipeg är klar med min egen designade ring.
Jag hittade Corrie´s hemsida på facebook för ett tag sedan och beställt
två ringar av henne. Hon gör allt från bröllops ringar till Stanley Cup ringar
och allt efter dina önskemål. Gjorde denna ring helt i guld med svart text.
Texten valde jag för att den betyder mycket för mig. Det kommer mycket
upp och nedgångar genom hela livet men det viktiga är att man tar lärdom
av allt. Likaså som det har med tuff och hård träning att göra, många 
tusentals träningstimmar på och utanför isen. Allt för att bli en bättre idrottare.

What Doesen´t Kill Me Makes Me Stronger
(Det som inte dödar, härdar/ gör mig starkare)
 




 St Mary´r Road, Winnipeg, MB R2M
Telefon00 1 204-992-9609
Webbplatshttp://www.heavymetaldesign.com






                                                                                                                        

No comments:

Post a Comment