Dec 12, 2011

Energy

Imorse vart det mannagrynsgröt istället för den vanliga havregrynsgröten,
så gott!

I helgen träffade jag massa vänner och hade mycket trevligt.

Jag åkte till Sickla i söndags och träffade mina två favorit tjejer.
Det vart 5km löpning och sedan lite bål och armar på det.
Moa hade växt till sig så hennes Canada tröja satt perfekt.

Tack "Gellan" och Moa för en grym söndag!

Vi åt världens godaste omelett på 8 ägg, massa minitomater
och mozzarella ost.

Var och träffade Fredrik på Bauers kontor idag och beställde lite
utrustning, bland annat ny klubbor.

Fanns lite saker på kontoret.

I eftermiddags vart jag skytt på målvakträningen med Sofia, Nanna och Valle.



Såhär kan det se ut, ett mål blev det.

Nu ska jag hem till Jessica med familj och fika med Mamma.
Ikväll ska jag packa min väska, imorgon är det Landslagssamling
ute i Upplands Väsby, ska bli kul!

Kram Danni

No comments:

Post a Comment