Dec 24, 2011

God Jul Merry Christmas

God Jul från mig till dig!

Har haft massa julmys hela veckan.

Började med en kväll med BPs grymma fotbollstjejer, här har ni hela ligan.
Jag berättade om mig och min karriär och vi disskuterade kring ämnet vägen
till toppen, vad som krävs för att bli världens bästa.

Efter mycket bra diskussioner av tjejerna var det dags att bygga pepparkakshus.
Detta paket gjorde vi.

Ett mäktigt och fint slott byggdes med, bra jobbat tjejer!
All lycka till, lev eran dröm och följ ert hjärta.

Det har hunnits med ett derby med hockeyfamiljen på Globen.
Tappade bort min finaste ägodel, min svart guldiga AIK
mössa som följt med mig världen över. Den görs inte längre
så nu hoppas jag på att en underbar själ har en över till mig.
Min högsta önskan.

Igår var det ett mysigt frukostmöte med Rotary Brommaplan,
tack underbara Arne för den bästa starten på dagen med massa
energi!

Tack Valle å Slipsen!

Igår var det den traditionella rimstugan hemma hos mig. Mackan, Alex, Mickan
och Sandra rimmade för fulla muggar. Vi åt lussebullar, drack julmust och
lyssnade på julmusik.

Idag bar det iväg hem till Farmor för att fira jul. Jag & Syster
i bilen, tack Gustav för att vi fick låna din fina BMW.

La Familia framme å packar upp påsarna med paket.

Alex, Jag å Mackan. Mina fina bröder.

Svenskt julbord, Farmor har gjort det mesta själv, så gott!

Jag och Farmor.

Tomtenissarna delade ut paketen.

Nu hem och fira jul med Mamma som har jobbat hela julafton. Nästa år önskar jag mig att du får vara ledig från Carema så du kan fira dagen med oss.

Kram Danni

No comments:

Post a Comment