Feb 6, 2012

Familj & Mat

I torsdags var det dags för sista matchen hemma i Dmitrov för att sedan bege sig hem till Sverige. Kom hem till Sverige och träffade nära och kära, städa, packa upp, tvätta, packa om och lite till. Återhämtning på schemat och ladda på med massa ny energi till landslags samlingen i Oskarshamn med start den 7e februari i Oskarshamn.

Påväg ut i kylan, det var -25 när vi lämnade Ryssland.

Hann ta med Pappa på KHL match i tisdags. CSKA vs Spartak.

Kim, Katia och Spartak fanet, Tusen tack Tomas för biljetterna och kepsarna!!!

Sen var det dags att packa igen, åkte direkt till flygplatsen efter matchen i torsdags.

Tack Pappa för din visit och din support! Spasiba Sestra Katia for taking
care of Dad the last day in Russia.

Kim blir lycklig av att se aftonbladet när vi stiger på planet hem.
Tre glada tjejer landade 2 timmar senare på Arlanda.

Syster hämtade mig och vi åkte direkt hem till Mamma som bjöd på
en mysig och efterlängtad middag.

Serbisk paj, Borek var bakad. Jag åt väl upp tre hela längder själv.

Fredag morgon började på bästa sätt, frukost med Rotary Brommaplan.

Bästa Arne, tack för en bra fredag. Samt trevligt sällskap,
hoppas vi ses snart igen.

Hemma, solen sken, blå himmel å man får träffa alla nära och kära.
Då är jag glad och lycklig.

Fick mysa med Karin, Marie och våran nya familje medlem Kalle.

I lördags hejjade vi på Pappa som spelade Kriminalvårds SM i dart.
Det blev 2 st fjärde platser, bra jobbat Pappa!

Sandra, Jag och Marcus tävlade lite med.

Sandra hade en helt underbar teknik. Som i tecknade Robin Hood, pilarna såg ut att gå lång
utanför tavlan med loopade sig in i mitten, vi skrattade och hade kul.

Lördag kväll bjöd fina Stoffe på middag.

3-rätters, varmrätt blev en hemmagjord plank stek, underbart gott.

Tack för bästa sällskapet, god mat och mysig frukost.

Syskon mys hemma hos mig igår.

Idag njöt jag av att få låna & köra Audi i solen. Gjorde lite ärenden
samt var på lunchmöte hos Stadium. När jag blir stor ska jag
också ha en S-line.

Tack Sigge för en oförglömlig söndags kväll, hade träningsvärk i magen
från allt skrattande, älskar det!

Ikväll ska det sista packas, imorgon är det samling med Damkronorna
då vi skall åka ner till Oskarshamn för att spela en 4-nations turnering.
Ska bli jätte kul!!

Kram Danni


No comments:

Post a Comment