Feb 7, 2012

På bussen

Nu sitter vi på bussen påväg ner till Oskarshamn, knappt två timmar kvar. Vi blev upplockade på Ritorp, gjorde ett stopp vid hockeyförbundet och lassade in allt lag bagage. Vet inte om det skulle vara så eller om det blev en liten miss i planeringen. Nu sitter vi här, 26st personer, alla trunkar, allt lagbagage, klubbor samt privata väskor, mestadels av all packning i bussen då det snabbt blev fullt under bussen. Men jag tycker att gjorde med bra med packningen med tanke på hur mycket bagage vi har. Efter att vi lassat bak massvis med väskor i bussen så kom jag på att jag hade kvar min ipod i min väska som numera ligger längst bak, längst in, längst under. Tur att jag har telefonen i handen så jag har något att göra. Nu tänkte jag ta en nap, ska bli så kul att komma "hem" till Oskarshamn om bara någon timme.

Just det!!! Har äntligen påbörjat mitt sammarbete med E&Y. Har även hittat och bestämt mig för att utbilda mig till personlig tränare,PT, i sommar. Ska bli så kul! Nu ska det sparas pengar till utbildningen och planeras.

Kram Danni

No comments:

Post a Comment