Feb 8, 2012

IK Oskarshamn



Nu är vi i Oskarshamn och tränar och förbereder oss så bra
som möjligt för helgens turneringsspel. Ikväll möter vi IKO´s
U16/18 juniorer, killar. Ska bli kul! Men nu först en power nap.

Vår bussresa ner igår, bussen var packad med bagage,
jag och Gizela satt nästan på varandra men
det gick utmärkt ändå och vi kunde vila lite.

Igår vart det lunchstop i Ringarum, som väckte gamla minnen
från när jag under hela min uppväxt åkte ner till landet på Öland
varje sommar. Då stoppade vi också alltid i Ringarum.

Nästan direkt när vi kom fram vart det dopingkontroll på 5st av oss spelare.
Tina Enström var en av dem.

Även jag blev kontrollerad. antar att de vill testa mig efter mina äventyr i
Ryssland. Jag hade blivit handplockad av RF och resterande tjejer var lottade,
intressant. Här på bilden ovan är min lilla burk med urin. Har testats massvis
med gånger senaste tio åren, man börjar bli rutinerad. De skickar iväg våra
burkar till laboratorier och om några veckor kommer svaren hem i brevlådan.

Vi har hunnit med två träningspass sedan igår kväll.

Valle och jag direkt efter dagens träningspass.

Utan galler, svettiga å glada.

Ni laddar vi för match kl 17.00 mot Oskarshamns U16/J18.

Davaj davaj / Danni

No comments:

Post a Comment