Jan 21, 2013

Zurich


Två matcher i helgen, två förluster, riktigt tungt va det att förlora dem båda. Inte bara med två förluster men att spela två matcher mot bra motstånd med 8 utespelare, man får träna hjärta/lunga riktigt bra då. Det positiva var att vi fick två riktigt bra matcher, sen är det alltid kul att möta de bästa, i detta fall Zurich som alltid står för bra motstånd. Fick in ett mål, en assist och en bra propp mot dem, vi förlorade denna match med 12-2. Har även förnyat mitt CV och skickat det hem till Sverige. Börjat planera lite för sommaren och kommande år. Börjat planera renovering av mitt kök hemma i Sverige. Kul när det händer saker, det har jag alltid gillat. Hoppas på nån utbildning i sommar med.


Evelina har lagt sig i position på golvet i bussen påväg till Zurich. Samling 07.15 en söndags morgon. Är det detta man menar när man skriver i CV´t: Bra på att snabbt anpassa sig till nya miljöer och göra det bästa av situationer? Jag tycker nog att det är det.


 Fina berglandskap påväg hemfrån Zurich.


Mitt återhämtningsmål direkt efter matchen i söndags, hemmagjorda pannkakor med en smugglad Gainomax, det gjorde mig på lite bättre humör innan det var dags för middag! Det va min sista Gainomax som jag hade i Lugano, nu får jag göra mina egna shakers.

Danni

No comments:

Post a Comment