Aug 12, 2013

Need an Au Pair in US?


Någon som behöver en grym tjej som Au Pair i USA? Läs nedan om bästa Rebecca:



Hej,

Jag heter Rebecca och är en tjej på 18 år. Jag är född den 21 mars 1995. Jag har nyligen tagit studenten, har nämligen hoppat upp en klass så gick ut ett år tidigare. Jag gick på Drottning Blankas Gymnasieskola, där jag läste Samhälle/Management. Den linjen riktar in sig på kommunikation och ledarskap. En av mina största drömmar sen jag var liten är att vara Au Pair i USA och nu när jag tagit studenten så får jag äntligen chansen att uppfylla den drömmen.

 

Anledningen till att jag vill vara det i USA är för att min familj har åkt dit varje sommar sen jag föddesMin pappa var utbytesstudent i Maine, Orr’s Island år 78/79 och har sen dess hållit kontakten med den familjen som han bodde hos. Den familjen har blivit som min släkt och detta har gjort att jag fått stor kärlek till detta land.

 

Jag är väldigt van vid barn då jag har sex yngre kusiner och jag har alltid tagit hand om dem när vi haft kalas och andra släktträffar. Jag älskar barn och att umgås och ta hand om dem. Ålder på barnen spelar ingen roll för mig, jag kan handskas med de flesta åldrarna.

 

Hur är jag då som person? Jo, jag är en väldigt glad, social,omtänksam och självsäker tjej. Jag säger ifrån om jag tycker att något är fel men inte på ett tyket sätt. Jag har absolut inte svårt för att träffa nytt folk. Jag är väldigt idrottsintresserad, jag har spelat både fotboll och innebandy och jag älskar att kolla på hockey. Jag skulle såklart vilja hamna hos en familj där jag får prata engelska eftersom det till stor del är språket som jag vill utveckla mer. Jag har redan väldigt bra språkkunskaper när det gäller engelska. Jag förstår mer än vad jag kan prata men jag kan prata i princip flytande engelska. Om jag ska välja hur bra jag pratar på en skala mellan 1-5 så skulle jag välja en 4-4,5. Jag har även körkort så om jag får tillgång till bil så kan jag köra den, vilket kanske underlättar för er också.

 

Jag kommer inte på något mer att skriva om mig själv men om du/ni är intresserade av att ha mig som Au Pair under ett år så är det bara att kontakta mig. Då kan ni även ställa fler frågor om mig eller något annat ni undrar över.

 

Ha det så bra,
Rebecca

 

Email: jonsson910@hotmail.com



Hör av dig om du kan hjälpa Rebecca hitta sitt drömjobb. Jag vet hur det är att ha sitt drömjobb och hjälper gärna andra att hitta sina. 

Kram från Norrland 

No comments:

Post a Comment