Aug 3, 2011

Gameday

Jag å Valle njuter av det fina vädret mellan träningarna,
sol och blå himmer varje dag här på Gotland.

Jag, Emma och Asse i omklädningsrummet. Vi spelade 2 matcher
idag. En match mot Gotlands TV puck lag och vårat blåa lag. Vi vann båda
matcherna, underbart!!! Där fick vi några viktiga poäng, nu tar vi hem
några till imorgon.
Till middag idag fick vi helgrillat lamm, potatis
och sallad. Underbart gott! Tack Fräcka!

Efter båda matcherna idag var det kvällsaktivitet.
Gotländska lekar stod på schemat. Här utmanade jag
Brallan i Sparke blaistre, jag vann!


Jag utmanade Klara i Drag hank..

..och sen prövade jag att störta stang, kasta stång på svenska =)

Imorgon väntar fystester och match mot det blåa laget
och på kvällen ska vi åka och se på raukar.

Ta hand om er / Danni

No comments:

Post a Comment