Mar 4, 2012

Cancer

Sitter hemma i köket och tänker på massa som vanligt nu på kvällskvisten.
Sitter och tittar på kanal 5 play och Sofias änglar, vilket underbart program.
Att hjälpa folk som behöver hjälp. Folk som haft det väldigt tungt i livet och
som behöver lite hjälp på traven. Precis i detta ögonblick messar jag en väldigt
viktig person i mitt liv och frågar om allt är bra, när jag får veta att den berördas
farbror dog i cancer i fredags. Plötsligt stannade allt, jag kände varje hjärtslag i
bröstet. Vad livet kan ta snabba vändningar. Så många i ens närhet som drabbas,
tumörsjukdomar inklusive cancer är den näst vanligaste dödsorsaken i Sverige.
Varför skall det hemska alltid komma en så nära innan börjar ta tag i saker?!
I år ska vi alla hjälpa till, läs mer på:
www.cancerfonden.se
Jag har alltid varit tacksam över livet och jag är det ännu mer när jag vaknar
upp imorgon. Tacksam över allt jag har i mitt liv och det finaste är gratis,
kärleken. Va rädda om er mina vänner.

Danni

No comments:

Post a Comment