Mar 3, 2012

On the road

Vi landade i Ekaterinburg i torsdags och spelade match samma eftermiddag.
Vi spelade torsdag, fredag och idag lördag och flög hem efter sista matchen.

I omklädningsrummet och packar upp trunkar samt klubbor.

Några av dessa bilder är till er bortskämda Svenskar som klagar
på bussar och SL. Vi hade fina gardiner och dämpning i sätena;)



På rummet med "Doctorn" på besök och får en triceps massage
medans Kim filmar.

Vi vann alla matcher stort. Nu återstår bara 3 matcher kvar.
Vi spelar nästa helg mot Skif, det tuffaste motståndet och vi
spelar om serieseger. Om vi vinner serien säger laget att de
bjuder oss på en resa till Cuba eller Dominikanska republiken,
nu kör vi!!!

Centrera
Vi bodde på ett trestjärnigt i Ekaterinburg, men jag tror inte att Rysslands
skala går upp till 5. Den går nog mellan skala 1-20.

Eller vad säger ni? Tror att ni håller med mig.

Mitt och Kims badrum för helgen.

Tjejerna på väg in till hotellet.

I lördags eftermiddag var det ledigt efter matchen, då gick vi
en promenad till IKEA.

Det blev en god soppa, köttbullar och påskmust. Sen en chicken wrap
och en milkshake, gött!

Idag landade vi i Moskva efter 2 timmars flygning. Det blev många skratt uppe
i luften. Samt att vår assisterande coachs mobil ringde 2 ggr uppe i luften.
Sen väntade vår lagbuss på oss och körde oss hem till hallen och hem till Dmitrov.


Hemma i Dmitrov igen, sitter och kollar på Mellodifestivalen 2012
i mitt kök. Vet inte vilka jag hejjar på, min favorit Charlotte Perrelli
är inte med längre. Jag gillar låten Amazing med Danny, den gör mig
glad. Sean Banan hade en rolig text men inget jag vill skicka till
Eurovision. Nu vill jag sova så jag får äta frukost, längtar.

Go natt Danni

No comments:

Post a Comment