Mar 26, 2012

Full rulle

Full fart som vanligt när jag är hemma. Just nu sitter jag på mitt "kontor" i köket och spanar ut på min gata. Jag sitter med min kalender, mailen, massa papper och mina räkningar. Idag började dagen bra, blev väckt av min kära vän Karin som säger: Jag står här nere på din gata nu. Jag frågar vad klockan är då jag trodde att jag gått upp en timme tidigare, men jag hade ju inte ställt om min telefon till sommartid så det var bara att flyga upp och sätta på sig kläder. Tack Karin som kom i tid:) Sen var det frukost hemma hos Marie och Kalle. Vidare in till Stockholms city för lunchmöte med bästa Hasse från AIK. Sen hem, sälja en gammal mobil, åka och köpa ett par skor, lämna mammas bil, träffa en vän, träffa Calle från The Academy, upp å äta mellanmål, packa upp klubbor, diska lite, packa lite. Ja så ungefär ser mina dagar ut när jag är hemma, full rulle men jag älskar det. Tur att man hinner få i sig mat å träna lite i alla fall. Har fått umgås massa med familjen, mest med min fina Syster, Marcus och Bea. Underbara middagar och luncher. Nu skall jag in till stan igen för middag och hockey med SVT´s Dusan på Olearys på Birgerjarlsgatan. Sen skall det hem och packas, imorgon bär det av till Tandådalen med SOK och Olympic day, kommer bli underbara dagar!!!

Kram Danni

1 comment:

  1. Hej! Ville bara önska en super mysig resa till Tandådalen, ta hand om dig sis <3

    ReplyDelete