Mar 6, 2012

My last week

Säsongen är snart slut, bara 3 matcher kvar och VM förberedelser.
I söndags fick vi en underbart god grillad lunch av Katias
föräldrar.

Det var full fart att få igång grillen och lasta på köttet.

Lukten från grillen och kolen var underbar, värmen med.
Jag, en frusen Kim och Katias föräldrar.

Massa gott kött vart det, i flera omgångar.

Till köttet åt vi färskt bröd, gurka, tomater och självklart min favoritkrydda
Vegeta som jag fått lära mig äta av min Mamma och min Serbiska sida.

Jag hade bakat bullar som mina ryska vänner fick.

Vi åt inomhus då det var kallt ute, grillat kött fick mig att
längta till den Svenska sommaren. Jag kommer om ni bjuder
på grillat, gärna grillade majskolvar med.

Det har hunnits med lite gym. Här är mina bästa gymkompisar,
min Tissot, min Ipod och min vattenflaska.

Har haft den jobbigaste löpningen på ett bra tag.
När man verkligen får tävla mot sig själv. När den
goda ängeln på ena axeln tävlar mot den onda på den
andra axeln. När man egentligen bara vill lägga av,
men när ens jävlaranamma tar tag i en och bara krigar
på. Känslan efteråt är underbar, när man har tagit sig
igenom det.

Rysk TV var på plats i hallen igår och gjorde lite intervjuer
och gratulerade laget för Europa Cup guldet.

Bara blåa femman och Målvakterna var på is igår.

Fick fina rosa rosor.

Bild från gymmet idag.

Efter gymmet gick vi till en annan hall för att spela lite match.

Dagens träning avslutades med basket och hopprep. Jaha svarta
femman, hur summerar vi säsongens basket matcher?! Vi har väl
ändå fått ihop 3 segrar utav 25 möjliga:) Märks att vi inte spelat
mycket i våra dar, ändå är man uppvuxen i Vällingby hoods och
Elin i "Knife town" Knivsta. Tur att vi gör mer poäng på isen.

Avslutade eftermiddagen med en ansiktsbehandling
och en underbart god men enkel middag med Kim hemma.

Danni

No comments:

Post a Comment