Mar 31, 2012

Saturday

I morse kom min underbara vän Karin och plockade upp mig,
vi åkte runt på dagens äventyr.

Skulle vart gäst i studion hos Bästa Marie Lehman under dagens
SM final mellan Modo-Brynäs. Tyvärr vart det lite tekniska
problem så vi gjorde det bästa av situationen och höll våra twitter
och facebook läsare uppdaterade.

Det var en riktigt bra och jämn match, det jag såg i
1 period. Visste att det skulle bli en jämn match med
få mål då både Modos målvakt Valentina Lizana och
Brynäs målvakt Sara Grahn såg riktigt heta ut.

Matchen slutade 1-0 till Modo. Gratulerar till ett historiskt
SM Guld tjejer!

Sen var det dags att spela Välgörenhetsmatch i Uppsala.
Vi spelade till minne av Patrik som gick bort i Leukemi.
Tusen tack för inbjudningen och en rolig match. Hoppas
vi fick in mycket pengar till blodcancerforskningen och
att Patrik mår bra ovan molnen med de andra änglarna.

Min nya fina, funktionella pulsklocka från Suunto.
Min nya vän som skall följa med mig till USA på
måndag. Nu skall det sista packas innan vi samlas
imorgon söndag.

Kram Danni

No comments:

Post a Comment