Sep 30, 2012

My Days

Låg och läste Aftonbladet nu på dan, mycket som händer runt om i världen och tiden går, snabbare än vad man tror. Man planerar, och tänker shit va långt fram i tiden, men det går fort! Så ta vara på dina dagar, det försöker jag göra mellan mina träningar. Jag ligger oftast ganska långt fram i tiden när det gäller planering. Redan bokat upp några dagar i december och jul. Nu ska jag bara planera min is när jag är hemma runt jul.


På gymmet på hallen och kör styrka.


Mitt nya träningsprogram. Måndag till fredag 5 ispass, och 5 fys varav 3 kondition och två styrka. På helgerna blir det match för hela slanten, men idag står det återhämtning på söndagens program.


När det är bra väder njuter jag av att bara titta ut över Lugano.


Har jag tid och tur att solen tittar fram så "slår jag läger" en stund.


 Igår var vi på bortamatch i Langenthal. Bussresa 4h sen match på det. Det gäller att få igång kroppen med en bra uppvärmning efter en lång resa när man suttit mycket. Vi vann matchen med 9-0, Vi hade 60 skott på mål, deras målvakt va riktigt duktig. Vi spelade pucken ganska bra faktiskt men stundtals sjönk vi ner till deras nivå vilket var mindre bra. Jag fick in två handledare och en ass, vilket kändes skönt.


Gårdagens lunch hemma, gjorde en extra portion till bussen så jag hade middag innan det var dags att spela. På hemresan firades segern med lite party och kortspel. Något som är mindre vanligt hemma i Sverige, men shit va kul.

På måndag, imorgon kommer mina två Älsklingar hit, Välkomna, Längtar!!!

Kram Danni

No comments:

Post a Comment