Feb 3, 2013

Win


 Idag var det dags för match mot Bomo Thun. Killen på bilden har inget att göra med oss eller dem, men kolla in hans matchtröja, älskar den! Såg honom i korridoren på ishallen och var bara tvungen att få med honom och tröjan på ett kort så ni alla får se. Giraffen från Madagaskar, underbart! Fick en bra start för uppvärmning innan match och sen var det dags att kliva ut på isen. Det vart en väldigt jämn match som Bomo Thun va tvungna att vinna för att ta sig vidare till slutspel. Matchen avgjordes när det var 3 minuter kvar genom en handledare i högra krysset av Nicole Bullo, vi vann matchen med 5-4, skönt!



Efter matchen var vi hembjudna till Maria som lagade en super-god middag med fylld paprika och efterätt. Thank you so much Maria!


Lämnade brudarna och åkte hem lite senare. Kom hem vid 23.30 för att packa i ordning det sista inför imorgon, slutade med att jag gjorde mig en lunchlåda och..


 Envis som man är och hade bestämt sig för att ta med bananbröd imorgon så ställde jag mig och bakade vid midnatt, tog glatt ur det färdiga banan brödet 01.00. Känns helt normalt för att vara mig medan alla andra är ute och festar:)


Min weekendbag by Ikea.


I går vart det tacos hemma hos oss.Så enkelt. Så gott.


Hittat och köpt en skinn/läderjacka som jag älskar.


Den här kommer ni se mig i i vår och sommar.

Sist och minst, Grattis lilla Elise som föddes idag. Grattis Ante och Linnéa till er fina lilla tjej.

Imorgon åker vi och bilen till Engelberg och alperna, uppdaterar med bilder sen.

Kram Danni


No comments:

Post a Comment