Oct 21, 2011





Hittade en väldigt stor Babushka idag,
hon fick en kram.

Ordning å reda, pengar på fredag.

Tejpen till benskydden å klubban får man va rädd om.
Man är inte lika bortskämd med rullar här som hemma.

Värmde mitt andra par skridskor idag,
de sitter så himla skönt. Bra jobbat Bauer!

Efter träningen gick vi förbi en marknad och köpte lite sylt.
Och sen till mataffären och köpte lite mat.

Provsmakning.

Allt va utsökt. Ha en underbar helg där hemma.
Vi ska ha fredagsmys hemma i Dmitrov ikväll.

Imorgon åker vi till St Petersburg för att spendera
två dagar i staden. Vi har spel ledigt i helgen, ser
fram emot att besöka den så alla som varit där
verkligen gillar staden. Flyger tidigt imorgon bitti.

Kram Danni

2 comments:

  1. Ställer mig lite frågande till Babushkans val av färger. :-/ Då är ju era klubbfärger i Tornado mycket vackrare. Nåväl, det skadar ju aldrig att kramas. :-)

    ReplyDelete
  2. Du som alla andra vet vilka färger som ligger mig varmast om hjärtat. Men jag har respekt för mina vänner som spelar i "Babushka laget". Kram vännen

    ReplyDelete