Sep 29, 2010

Baseball

Igår fick jag biljetter till baseball matchen mellan Toronto
Blue Jays & New York Yankees. Så jag tog med mig min
vän Haleigh och mina små bröder Rhys & Jared.
Vi tog tåget in till Rogers Center där vi mötte upp Brian och
fick biljetterna.


Vi kom in i tid, en timme föra match start och var bland de
första. Killarna och jag fick varsin baseball av Brian, TACK!

Rhys favorit, Bautista ska slå bollen.

Vi satt ganska långt upp och såg perfekt.

Gigantisk arena Rogers Centre, var inte fullsatt då Blue Jays
inte är vidare till slutspel.

Fick se min första baseball match och min första homerun!
Precis innan han skulle slå så hade matchen varit lite seg så
jag sa -nu blir det en home run, och så blev det!
Glad hemmaspelare, tror det var Snider.

Yankees ska slå.

Yankees bås, många spelare har de.

Innan matchen var slut gick vi över till min vän Brian som
jobbade i Restaurangen på arenan och tackade honom för
biljetterna och killarna tackade så mycket för bollarna. De
var supernöjda då Brian berättade att han tagit bollarna
från deras uppvärmning, så spelarna hade använt dem.
När vi skulle ta tåget hem så missade vi det med 5 min så vi fick
vänta i en timme på nästa, suck. Men det gick bra då Haleigh
lekte massa lekar med killarna.
Idag är det äntligen första is träningen med laget efter uttagningen,
ser fram emot denna träning enormt!
Kram Danni

No comments:

Post a Comment