Sep 14, 2010

Bilder från Lilla

Några bilder från SVT igår när jag var med på Lilla Sport Spegeln.

http://svtplay.se/v/2145023/lilla_sportspegeln/13_9

Inte varje dag man får en egen lounge, uppskattat.

Dessutom att få bli tillpiffad och sminkad av Sussane.

Jag och Mario men Lillas vinnare, grattis killar!!

Har mailat fram och tillbaka till Canada idag. Förlängt min reseförsäkring
ifall något skulle hända därborta. Var också på Bromma flyplats och hörde
mig för gällande min hockey trunk som måste gå som specialbagage när jag
flyger på fredag, det skulle kosta 1500kr, det svider. Men vad ska jag göra,
hockeygrejjerna måste ju med!


Kram Danni

2 comments:

  1. Amen herre gud, 1500 kr för en trunk! Då ska man betala mer tycker jag om man är en tjockis. Dåligt värre...

    S.R

    ReplyDelete
  2. Tjo! såg dig i lilla sportspegeln :P lycka till i Toronto :) pssst.. söt va du ;)

    ReplyDelete