Sep 10, 2010

Sen träning &..

I Onsdags var det sen träning på schemat. Tränade med Sandras
lag Järfälla i Järfälla ishall 21.30-23.00. Det är ingen tid som man
föredrar men vad gör man inte för att träna och få göra det man
mest av allt tycker om?

Jag och min duktiga lillasyster..

..i fina Bauer grejjer.

När man kommer hem sent efter en träning är man uppe i
varv och man får tvinga sig själv att gå och sova, var hemma
straxt innan tolv sen var det läggdags.

Igår hann jag med mycket, var hos tandläkaren (såg bra ut, inga hål),
åkte inlines 1,6mil, var hos frisören med Anne-Li (klipper sig på bilden)
vi slingade och klippte oss, handlade mat och lagade middag.

Molly med familj var hos oss och åt middag, sen fick hon ett
kvällsbad som uppskattades av lill tjejen.

Nästan hela Familjen Rosendal.

Fick hämta mitt efterlängtade paket idag som jag beställde
för massa veckor sedan på nätet!!

Ett special designat &-tecken i betong men min text:
Lev din dröm & följ ditt hjärta.

Kram Danni

2 comments:

  1. Bra bloggat!! Vi vill ju se efterbilder från frissan såklarre parre!! puss sandra

    ReplyDelete