Sep 8, 2010

Delizie

Igår var vi hemma hos Mamma och Pappa och åt middag. Jag köpte med
mig ingredienser så jag kunde laga mat där, Delizie blev det. Gratinerade
pastarullar fyllda med, ost, oregano, skinka och zuccini. Också en sås till
det med tomat, oregano och matlagningsgrädde.

Delizie färdig att äta! Jätte gott!

Vi fick även serbisk paj, burek, som Mamma hade gjort.

Familjen fick em smoothie till fördrink av mig.

Vi åt och tittade på när Sverige spelade fotboll.

Mina fina nya skor som jag fått av Nike & Big, Tusen Tack!

När jag kom hem från Åland stod den här fina dammsugaren i vårat
vardagsrum. John fick den av sina föräldrar i present, va snällt!
En lyxdammsugare med display, pianolackad, tystlåten och special
munstycke. Nu har John två bilar=)

Kram Danni

No comments:

Post a Comment