Jan 18, 2012

Back to business

Ja då var vi igång med vanliga rutiner. Underbart skönt att va hemma i
Sverige och på Landslagsläger, också skönt att komma in i
träningsrutinerna hemma i Dmitrov.

Svettig och nöjd efter ett bra men händelserikt träningspass på
1h och 40min. En lagkamrat sa att ja va dum i huvudet, tjejer tacklades för att
skada, tränaren skällde på en av tjejerna som fick ett skärsår av
en skridsko, det hångarvades för fullt, välkommen till Ryssland!
Mycket man får skaka av sig här borta, men jag gör mitt jobb och
älskar det jag gör oavsett vad vissa människor kan göra runt i kring mig.

Sen var det dags för gymmet.

Stationsträning på schemat, kommer ha ännu mer träningsvärk i ben
och rumpa imorgon, me like!

Mina kevlar hockey strumpor, alltid prioriterat säkerhet och funktion.
Varför inte ha en strumpa som skyddar en mot skärsår om man kan.

Efter träningar och lunch på hallen gick vi och solade, så skönt!

Danni

2 comments:

  1. Jaaa dagny jag e redo! Trodde du skulle glömma å skriva de viktigaste våran roadtrip !!! :D

    ReplyDelete
  2. Heeeej Tina!! Ser fram emot en "sjuk" och rolig resa med mina gumsor!! Puss

    ReplyDelete