Jan 21, 2012

Dad´s coming

Snart kommer min Bästa Pappa på besök! Ska bli så kul! Hoppas vi kan hitta på lite roligheter här hemma i Dmitrov, Ryssland. Han har tajmat in så han hinner se 6 av våra matcher.

Jag & Pappa i Österrike i december 2011.

Pappa har inte missat en enda stor turnering jag har spelat. Han har varit på alla mina 3 OS samt på 5 el 6 VM, det stämmer va Pappa?! Hälsat på mig i Canada och nu i Ryssland. Supportat mig i mina klubblag i Kälvesta, AIK, Burlington och nu Tornado. Skjutsat, hämtat, lämnat, tidigt, mitt i natten, sent, ja jämt. Suttit i speaker båset, tagit inträde, hjälpt till att jobba. Stolt burit mina matchtröjor på alla möjliga olika arenor runt om i världen. Inte bara hjälpt mig och mina lag, även Sandras och Alex lag har du supportat precis lika mycket. Evigt tacksam för allt du gjort för mig, Sandra och Alex. Du har haft ditt heltidsjobb och sen har du haft tre barn som spelat ishockey samt jobbat mycket nätter och alltid jobbat extra. Du är GRYM Pappa!!!

Som jag brukar säga- Vad vore vi utan våra föräldrar?! Livet är helt underbart med eran support Mamma och Pappa!!! Volim vas!!!

Kram Danni

No comments:

Post a Comment