Jan 18, 2012

To Do List


År 2012 vill/ska jag:

Hitta en lägenhet, en 2 el 3a i Stockholm med försthandskontrakt.
Tjäna samt spara pengar.
Ta minst en Guldmedalj
Ta en plats i VM laget som spelas i Vermont USA i April
Jobba på Herrarnas hockey VM i maj hemma i Sverige.
Jobba med SOK & Olympic Day och inspirera barn & ungdomar
Leva som om det vore mitt sista liv
Fortsätta uppskatta allt jag har
Fortsätta Älska min familj och mina vänner
Hitta en PT utbildning som passar mig
Umgås massa med mina vänner när jag är hemma i Sverige
Samla in pengar till hjälporganisationen Hoppets stjärna
Blivit andelsägare Stall Rosé för att skänka pengar till Rosa Bandet
Källsortera och tänka på miljön
Bestämma vad jag ska bo nästa säsong/år

Ska även:

Åka på roadtrip med vänner. Redo Tina?!

Åka vattenskoter med min Syster.Världens bästa julklapp till det av Mamma, ett presentkort hos Live it.

Hitta på massa kul och mys med min Syster.
Hoppas på ännu en underbar sommar tripp till Halmstad.
Massa frukostar och middagar ihop.

Äta massa jordgubbar.

Åka till Canada och jobba på Atlantic Ice Warriors hockey skola.

Äta massa Vattenmeloner.

Träffa massa blivande stjärnor.

Se när min vän Jonsson åker båge, vågar jag åka med?!

Flyga till andra länder.

Hälsa på mina släktingar i Serbien. Mamma har 8 syskon
och sju av dem bor där. Hälsa på alla mina kusiner och
gå på "jugge" bröllop.

Grilla massor å äta med mina fina vänner.

Åka bräda, i Sverige eller i Alperna. Lets do it "Kenta"!

Träna på min golf sving, Ville eller Adam, kan ni som är proffs hjälpa

2 comments:

  1. Underbart Danni!
    Jag är helt övertygd om att du kommer att kunna pricka av din to do lista.

    ReplyDelete
  2. Ja nu har det nya året börjat, likaså jag!
    Ha en grymt bra vecka och tack för att du alltid supportar Damhockeyn. Kram från Dmitrov

    ReplyDelete