Jan 19, 2012

Till Rotary Gänget

En varm hälsning från ett vintervitt Ryssland till mina vänner på Rotary Brommaplan. Tackar för erat och Arnes support, det uppskattas av hela mitt hjärta! Jag hade gärna kommit och hälsat på er på ert frukostmöte men just nu när ni sitter och äter är jag inne i ishallen och "jobbar". Jag har isträning i 1h 45min för att sedan studsa in i gymmet och köra styrketräning i 1h. Sen är det lunch och återhämtning för nästa träning och match. Så ser min fredag ut, ta hand om er där hemma så hoppas jag vi ses snart igen! Om inte så håller ni koll på eran hockeytjej här på bloggen:)

Kram Danni

2 comments:

  1. Tack själv både för den fina hälsningen här och för ditt besök senast! Du är varmt välkommen tillbaka. Arne berättade för klubben om din hälsning idag och uppmanade alla att följa din blogg. Låter som din morgon var lite tuffare än min i varje fall (men jag tar ett pass på gymet innan jag går från jobbet...)! :-)

    Må gott!

    ReplyDelete
  2. Hej Lars!
    Hoppas ni hade ett trevligt frukostmöte. Härligt att höra att du tog ett pass på gymmet! Känslan efter ett träningspass är underbar! Ha en skön helg nu så hoppas jag vi ses igen. Kram Danni

    ReplyDelete