Jan 16, 2012

Idrottsgalan

Ligger i mitt rum i Ryssland och tittar på Svenska Idrottsgalan på SVT Play. Vilka underbara filmklipp och idrottare. Vilken fin minnesstund för alla våra fina som gått bort under året. Det var länge sedan jag grät av sorg men idag gjorde jag, som mest när de visade bilder och filmklipp på Stefan Liv. Vilket perspektiv man får på livet och idrotten när man ser det. Har också gråtit av lycka och stolthet här borta. Vilka otroliga idrottare vi har. Fick gåshud när jag såg på alla filmklippen. Att även få vara med i ett av klippen var stort. När vi tog oss till OS final 2006 efter straffslag mot USA. Min kära simmare Therese, Grattis till alla priser! Det är du väl värd, önskar dig all lycka och framgång. Grattis Hellner till alla dina medaljer i år samt priset ikväll!

Från en rörd Danni

No comments:

Post a Comment