Jun 8, 2010

Föreläsning i Uppsala

Imorse fick jag låna Mickans bil för att åka till Uppsala
för att deltaga på en kundlunch som Adecco höll i och där
jag var inspirationsföreläsare.

Efter föreläsningen skickade jag runt min OS-silver medalj.

Tack Susanne (till vänster) och alla dina kollegor ifrån
Adecco´s kontor i Uppsala för en mycket trevlig lunch.

Efter Uppsala åkte jag direkt till ÅF´s kontor i Solna och
gjorde en intrevju om miljöfrågor och hållbarhet. Hoppas
det går bra med sammanställningen Eva-Lena!

Sen var det dags för konditions träning och korta intervaller.
Före löpningen.

Och efter=) Mycket gladare efter! Hade jag kunnat så hade
jag tagit kort på mitt håll jag hade i magen i slutet på
träningen. Det ska väl kännas antar jag.
Sen åkte jag och John till Källvesta och fick finmiddag, tack
för maten! Fick ett meddelande när vi var påväg hem av en
målvaktstränare i AIK, de behövde en skytt imorgon bitti på
målvaktsträningen. Det var svar JA direkt, ska bli kul, bra
att träna skott.
Kram!


















No comments:

Post a Comment