Jun 19, 2010

Hemma kort

Idag kom vi hem från Serbien, jag, Mamma, Alex (lillebror) och våran vän Marcus. Efter sex dagar i städer runt om i Belgrade, på besök hos mina släktingar, var det dags att återvända hem för att jobba och träna igen. Det var skönt att få träffa mina släktingar och alltid lika nyttigt för en att åka dit. Många bor väldigt fattigt och jag är evigt tacksam för mitt liv i Sverige. Att få leva ett friskt liv, att ha vänner och familj runt om kring mig som mår bra, att få äta massa mat och få göra det jag vill och älskar!

Imorgon åker jag till Leksand med min vän Maria för att jobba på Leksands hockeyskola. Jag ska vara ledare för tjejgruppen på hockeyskolan. Kommer bli jätte kul och jag hoppas på att få se ansikten från förra året och även nya. Ser fram emot en rolig och spännande vecka! Så blir jag kvar med mina vänner och firar midsommar där också.

Nu är jag i Källvesta och har ätit grillat med John och hans familj. Kul att få umgås med lilla
Molly med, Johns syster dotter. Hon är lite mer än ett år och skiner upp som en sol så fort man får se henne. Blir lika glad jag. Ska åka förbi och hälsa på Pappa med innan det blir läggdags. Vi har inte setts på en vecka och nu åker jag igen så jag måste hälsa på en snabbis.

Kram

No comments:

Post a Comment