Jun 8, 2010

Grattis till er

Nu i student tider så har jag många att gratulera. Några av
mina nära och kära har redan tagit studenten och några
har jag kvar att gratulera. Det är 4st hockey tjejer, Loppan
och Linnet kvar, min kära bror tar också studenten på
fredag. Ska bli kul att se han i hatten och träffa släkten.

Grattis Jonsson till ditt MC-kort i fredags och till din fina
motorcykel som du köpte i lördags. Hjälmen var också
jätte fin. Men jag hoppas att du kör försiktigt och att du
är rädd om ditt liv, för det är jag.

Grattis Maria som fyllt 30år och som bjöd på en jätte trevlig
30års fest i lördags.

Det bjöds på live musik och massa sköna låtar.

Deras äldsta son har en super häftig tapet i sitt lekrum.
Det är Kevin själv som är på Hockey Hall of Fame, coolt
när man gör tapet av egna foton!

Grattis Hanna som tog studenten i fredags, vi hade jätte
trevligt!

Skulle tränat i fredags eftermiddags, men det var så
trevligt på mottagningen hos Hanna så det blev styrka
en fredag kväll klockan 20.00 isället, men det gick bra.

Sann kärlek! Bella tog studenten i torsdags och visar äkta
glädje av äkta kärlek, hennes Prada present=)

Mycket vänner och släkt blev det. Det bjöds på massa mat
och världens godaste rabarberpaj!

Jag och Bella.

Nu måste jag ut å springa intervaller!

Kram!

No comments:

Post a Comment