Jun 27, 2010

Lugn söndag

Igår kväll kom vi hem från Leksand. Efter en vecka som ledare på hockeyskolan och Midsommarfirande. Jag bodde 300m från ishallen, riktigt skönt att gå upp på morgonen och ha så nära till jobbet. Det är inte många ställen i landet man har det så bra. Nu är det dags att planera lite för sommaren och kommande hockey skolor. Jag ska till hockeyskolan Swish i Landskola V.28 och upp till Njurunda V.30. I landskrona ska jag inte bara träna tjejerna där utan också vara med och köra fullt ut själv, ska bli riktigt kul. Jag kommer även ha med mig andra landslagsspelare som ledare, Kim Martin, Pernilla Winberg, Erica Udén-Johansson, Sara Grahn och finska Mishelle Karvinen.

I veckan hoppas jag att på att få skriva på ett sponsor kontrakt med Erns & Young som vill vara med och sponsra mig kommande säsong, jätte kul!! Vi kommer ha ett samarbete där jag kommer vara med vid vissa event och ha föreläsning för dem. Jag kommer behöva en eller fler sponsorer till, så om ni/du är intresserad av att vara en del av min satsning på ishockeyn så hör av er till mig. Skriv då ett inlägg/en kommentar.

Nu sitter jag och John och kollar på fotbolls VM Mexico mot Argentina, är inte så insatt men jag tycker att Messi är hur bra som helst!

Kram

1 comment: