Jun 15, 2010

Serbien

Hej Vanner!

Ni far ursakta min stavning, jag ar i Serbien och far skriva utan prickar!
Jag ar har med min Mamma, bror och van Marcus och halsar pa mina
slaktingar i Belgrad. Min mamma ar harifran sa jag har halva min slakt
har nere. Vi aker runt och halsar pa mina mostrar, morbroder och
mina kusiner. Vi tog med oss massa klader och presenter som vi har
lamnat till dem. Manga av dem har jag inte traffat pa manga ar.

Idag har vi varit vid en utomhuspool och badar, men det var iiiiiiiiiiskallt!
Inatt sover vi pa hotell och har tagit med oss min moster Doka och min
kusin Sveto som skall sova med oss.

Jag hinner inte ake ner hit sa ofta da jag alltid har hockey, men nu tog jag
vara pa chansen och akte ner. Jag njuter av att fa traffa alla och vara har.
Det ar sjukt varmt, 30 grader for det mesta, aven pa natterna. Jag skall
bara vara har till pa lordag, 6 dagar. Sedan pa lordag kommer jag hem i nan
timme och packar om och aker direkt till Leksand dar jag skall jobba pa
deras Hockeyskola och trana med Leksands tjejerna Cissi och Klara.

Kram fran Serbien

No comments:

Post a Comment