Jun 9, 2010

Tidig julafton

Imorse var jag och sköt på målvakträningen på Ritorp.
Jag och Patric Gozzi var skyttar på två målvakter som
skall på landslagsläger i veckan. Lycka till!

En av övningarna när det var två pass och sedan skott.

Jag tar emot pass av Patric och skall skjuta.

Sen kom skottet. Det är väldigt svårt att ta kort på sig själv
när man tränar många gånger så Nanna hjälpte mig att ta
lite kort idag, Tack!

Efter isen var det styrka och sedan dusch och dags att cykla
hem och byta om. Tiden gick lite för snabbt och det blev
lite stressigt till nästa stop, Skeppsbron inne i stan. Gick
förbi slottet och då kom det en liten häst parad som säkert
övade till Victorias bröllopsdag.

Väl på skeppsbron var jag gäst till Stockholm Arlanda
Airport. De är supporters till SOK, Sveriges Olympiska
Kommitté, som skickar iväg oss till OS.

Efter en intervju, tävling & spel, jorden runt på 8 minuter,
så var det dags för ett litet lagfoto. Från vänster: Jag, Mia,
Daniel och min landslags & kedje kollega Erica Udén-
Johansson. Tack för idag! Å tack för presentkorten!

Fick en jättefin blus av Mamma idag. Den ska jag nog ha på
lillebrors student på fredag tillsammans med en vit underdel.

Idag var det lilla julafton också. Jag var förbi Bauer idag
och min kontakt person Fredrik och fick ny utrustning
för kommande säsong. Det var hjälm, axelskydd, benskydd,
armbågs skydd, overall, underställ, strumpor och skit
snygga nya inlines. Får pröva det mesta på nästa ispass.
Go natt!
Kram!

No comments:

Post a Comment