Jun 29, 2010

Hejja Sverige

Idag när alla andra laddade upp för den stora fotbolls
matchen i VM mellan Spanien och Portugal så valde jag
att titta på ett annat VM. Jag var på Zinkensdamm och
hejjade på Sveriges damer i VM i Amerikans fotboll. De
mötte Tyskland. Första gången någonsin som det spelades
ett VM för dem och då i Sverige, kul! Jag var där för att
hejja på min vän Nina Kiviharju som spelar i försvaret.

Riktigt snygga hjälmar!

Mycket regler och avblåsningar men kul att kolla.

Skadad spelare i Tyskland efter ett Nina har tacklat ner
henne, underbart att se!

Nina Kiviharju #21
Tyskland vann tyvärr, bara att kriga vidare tjejer!
När jag kom hem gjorde jag kvällsmål, mannagrynsgröt och
knäckemackor med ost, skinka och avokado.
Nu är det läggdags!
Kram Danni

No comments:

Post a Comment