Jun 1, 2010

Tvätt

Idag fick jag gå upp tidigt, klockan ringde 06.50 men jag gick inte upp förens 07.20. Ett snabbt läkarbesök och sen åkte jag ut mot Vällingby och hämtade upp Pappa. Vi åkte till PG´s verkstad och lämnade in bilen. En del av avgas systemet hade rostat sönder och behövde bytas, efter 40 min var det klart, 1500kr fattigare, men bilen mår bra igen och vi åkte hem och åt lunch. Somnade på soffan och vilade en stund innan jag åkte hem till mig.

Nu är jag nere i tvättstugan och tvättar lite. Väntar på att John ska komma hem så vi kan springa ett löp pass. Jobbigt men det behövs! Har bokat in två ispass också, imorgon och på torsdag med personlig tränare. Mattias Jonsson ska hjälpa mig att bli en bättre hockeyspelare, känns bra!

Till middag blir det två matlådor som står i kylen så vi slipper laga någonting idag, ska tina hallon och blåbär som vi kan ha till efterätt med vanilj youghurt.

Kram!

No comments:

Post a Comment