Oct 15, 2010

Fys & Is

Förra fyspasset var väldigt tungt. Vi värmde upp i
form av spel, sedan var det ben i fokus.

Vi avslutade med löpning med vikt. Scott, Scott,
Haleigh och jag.
Man springer med ett sele som är kopplat till
en platta med vikter på. Vi sprang intervaller
och efteråt var jag så trött så det känndes som
om jag kunde somna ståendes.
Jag kämpade på.

Scotts tur.

Vi vilar innan det är våran tur att springa igen.

Andra Scotts tur.

Idag var vi på is på Twist, på en utav de totalt två
rinkar som finns där. Vi fyra och Nina i mål.
Vi värmde upp Nina, tränade på endel skott
övningar och till sist, efter 50 min så körde vi
straffar.


Scotts försök till straff.

Haleigh vs Nina.

Scott vs Nina.

Jag efter träningen idag, mkt nöjd och glad!
Imorgon hoppas jag att jag kan hämta Pappa
inne i Toronto då hans plan har varit försenat
och han fick sova över en natt i Bryssel.
Kram Danni

1 comment:

  1. Nu tycker jag att det är skärpning på oss, kan vi inte skypa ikväll? Ska träffa Hanna och Lii, messar did. Stackars pappa, hoppas han är framme nu.

    Bra bloggat, det är mist ett upplägg per dag som gäller.

    Puss och Kram Sandra

    ps. kika på vår blogg www.jhcdamer.blogg.se

    ReplyDelete